گلزار نورلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

معرفی چهار عنوان کتاب برگزیده و برتر - گلزار نور سایت جامع مذهبی

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

سایت اینترنتی گلزارنور

https://golzarenoor.ir

دوستان سلام

داشتن هدف در زندگی جزء لوازم اصلی حیات سعادتمندانه و معنادار است، بر این اساس انسان با انگیزه رضایت درونی برای رسیدن به آنچه که در آن افق مد نظر دارد،باید تلاش کند.

امام على عليه السلام فرمودند : هر كه دو روزش يكسان باشد، مغبون است . . . و هر كه فردايش بدتر از ديروز او باشد، محروم است و هر كه چون دنيايش تأمين شود ديگر به خير آخرت خود اهميتى ندهد، هلاك است و هر كه به كاستى وجود خود رسيدگى نكند، خواهشهاى نفْس بر او چيره شود و هر كه در كاستى باشد، مرگ برايش بهتر است. (الأمالي للصدوق : ۴۷۷/۶۴۴٫)

امام كاظم عليه السلام نیز فرموده اند: هر كه دو روزش برابر باشد ، مغبون است و هر كه امروزش بدتر از ديروزش باشد ملعون (از رحمت حق به دور) است و هر كه پيشرفتى در وجود خود نبيند در كمبود به سر برد و هر كه در مسير كاستى باشد ، مرگ براى او بهتر از زندگى است.( بحار الأنوار : ۷۸/۳۲۷/ ۵٫)

یکی از راههای بدست آوردن توفیقات و سعادتمندی انسان برای پیشگیری از اتلاف وقت و عمر و پیشرفت روز افزون، مطالعه کتابهای خوب و باارزش است که هم تأثیرگذار باشند و هم نکات آموزشی مفیدی را درازای سرمایه وقتی که می گذارید به شما ارائه دهد.

اینک با اطمینان خاطر چهار عنوان کتاب به شما معرفی می گردد، که حاصل سالها آموزش و پژوهش و تجربه نویسنده درایران و خارج از کشوربا درنظر گرفتن نیازهای اساسی آموزشی مسلمانان نگارش شده است و می تواند مورد استفاده عموم مردم، کتابخانه ها و کتاب فروشی ها و بعنوان مرجعی جامع و معتبر برای معلمان و مربیان و مبلغین آموزش دینی درحوزه های توحید و خداشناسی،  تاریخ اسلام، مرگ و معاد و قیامت، نماز و اعمال مستحبی، مراقبات روزانه، سیر و سلوک عملی و دهها موضوع کاربردی و ارزنده دیگرقرار گیرد.

با کلیک برروی عنوان هریک از کتابها، شرح مختصر کتاب را بخوانید و سپس درسایت فروش کتاب فهرست موضوعات را نیز مطالعه فرمائید و سپس تصمیم گیری برای تهیه آنها فرمائید.

معرفی کتاب مهمترین دانستنیهای یک مسلمان بارویکرد روزشماررویدادهای مهم اسلام و اعمال عبادی سال

معرفی کتاب راهکارهایی برای عبور آسانتراز مرگ، برزخ و قیامت و نحوه مرگ و شهادت پیامبران و ائمه اطهار ع

معرفی کتاب کلیدهای گنج خوشبختی و عاقبت بخیری ازامام صادق علیه السلام

معرفی وخلاصه شرح کتاب دوجلدی قُرب نوافل

admin

این مطلب توسط ارسال شده است.

نظرات و ارسال نظر